2014. szeptember 1., hétfő

Rántott cukkini - sült krumplival, tartásmártással


Hozzávalók:

1 cukkini

2 tojás
liszt
zsemlemorzsa
4-5 db krumpli
olaj
4 evőkanál majonéz
2,5 dl tejföl
2 evőkanál mustár


1. A cukkinit megpucoljuk, felszeleteljük, majd besózzuk.
2. Közben a krumplit is megpucoljuk, hasábokra szeljük. (Nemrég vettem az Aldi-ban egy krumplisütő tepsit, én abban készítettem.) Kevés olajat csöpögtetünk rá, majd a kezünkkel összeforgatjuk, hogy mindegyik krumpli olajos legyen. Sütőben sütjük meg. Én csak ezután fűszereztem.
3. Elkészítjük a tartármártást: a majonézt összekeverjük a tejföllel és a mustárral.
4. Majd bepanírozzuk a cukkiniket: először lisztbe, majd csipetnyi sóval felvert tojásba, végül zsemlemorzsába forgatjuk őket.
5. Forró olajban kisütjük. Sült krumplival és a tartásmártással készítjük.

Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...