2015. január 11., vasárnap

Daraprósza

Nagymamám régi receptjét készítettem ma el.  A hozzávalók nincsenek pontosan megadva, hanem olyan "gondolomformán", olyan "érzéssel" készültek. Mama így diktálta le a receptet! :D Sajnos én sem méregettem közben az alapanyagokat! Én most kefirt használtam, de igazi, házi aludttejjel sokkal finomabb. Tálalhatjuk lekvárral is! :)



Hozzávalók:

kb. 6 dl aludttej
cukor
csipetnyi só
késhegynyi sütőpor
2 tojás
búzadara

1. Az aludttejet összekeverjük kb 1 maroknyi cukorral, a csipet sóval, a sütőporral és a tojásokkal.
2. Majd beleöntjük a búzadarát! Lényeg, hogy ne legyen túl híg a tészta, de a palacsintatésztánál azért "vastagabb" legyen. Közben megszoktam kóstolni, hogy elég édes-e.
3. A tepsit vékonyan kikenjük zsírral, majd beleöntjük a tésztát.
4. Előmelegített sütőben sütjük.
5. Ha kihűlt, kiszeljük a tepsiből és porcukorral meghintve tálaljuk.

Jó étvágyat! :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...